VŠÍMAVÝ
ŽIVOT
Půlroční program

Máš za sebou základy mindfulness? Absolvoval/a jsi 8týdenní, nebo měsíční kurz mindfulness? Máš někdy problém si najít čas na praxi, nebo přemýšlíš nad tím, co nového se v mindfulness naučit? Pak jsi na správné adrese a připoj se.  

Získáš větší pravidelnost, inspiraci, posuneš se dál a potkáš se s lidmi, kteří to mají podobně. 

Získáš větší pravidelnost, inspiraci, posuneš se dál a potkáš se s lidmi, kteří to mají podobně. 

VĚNUJ SE OD ZÁŘÍ DO LEDNA PRAVIDELNĚ MINDFULNESS

Vytvořil jsem pro tebe program, který je dlouhodobý a časově přiměřeně náročný, tak abys nemusel/a svůj den nafukovat o několik hodin a zároveň jsi se mohl/a mindfulness dlouhodobě věnovat.

Program ti pomůže se pravidelněji věnovat mindfulness, obohatí tě o nové informace a nabídne ti nová cvičení i techniky. Budeš mít vždy po čem sáhnout. Celý kurz probíhá kombinovaně online a offline.

ZJISTI VÍC O PROGRAMU

ROZVÍJEJ DÁL SVOJI VŠÍMAVOST

CO TI PROGRAM PŘINESE?

  • Dostaneš do své praxe větší pravidelnost.
  • Odneseš si nové informace, tipy a také cvičení a celkově posuneš svoji praxi. 
  • Budeš v kontaktu s podobně naladěnými lidmi.
  • Získáš širokou paletu možností toho, co můžeš každý den dělat a rozvíjet.  
  • Podporu a vedení v průběhu celého programu.
mbsr
mbsr

ZVOL SI SVOJE TEMPO A SMĚR

JAK PROGRAM PROBÍHÁ?

  • Každý měsíc se zaměříme na jedno téma. Máš k dispozici video kurz, audionahrávky, tipy a úkoly.
  • Jednou za měsíc se potkáme na společném setkání online (2, 5 hodiny). Budeme se věnovat meditaci všímavosti, diskutovat a také se zaměříme na jedno téma.
  • Dvakrát měsíčně proběhne společná ranní meditace online. V týdny, kdy se nepotkáme, se můžeš ve stanovený čas připojit s ostatními na meditaci v tichu.  
  • Během půl roku se společně potkáme dvakrát na celodenní setkání v Praze, které lze absolvovat i online.
  • Navíc máš v členské sekci k dispozici paletu různých audionahrávek mindfulness cvičení.

KDY SE POTKÁME?

13. září 2022 – 24. ledna 2023

Termíny všech setkání
  1. Úterý 13. 9. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online

  2. Úterý 27. 9.  7:30 – 8:15. Společné ranní setkání online

  3. Sobota 8. 10. 10:00 – 16:00. V Praze (Prostor 8) i online

  4. Úterý 11. 10. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online

  5. Úterý 25. 10. 7:30 – 8:15. Společné ranní setkání online

  6. Středa 9. 11. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online

  7. Úterý 22. 11. 7:30 – 8:15. Společné ranní setkání online

  8. Středa 30. 11. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online

  9. Neděle 4. 12. 10:00 – 16:00. V Praze (Prostor 8) i online

  10. Úterý 6. 12. 7:30 – 8:15. Společné ranní setkání online

  11. Středa 21. 12. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online

  12. Úterý 3. 1. 7:30 – 8:15. Společné ranní setkání online

  13. Úterý 10. 1. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online

  14. Úterý 17. 1. 19:00 – 19:30. Meditace v tichu s ostatními
  15. Úterý 24. 1. 7:30 – 8:15. Společné ranní setkání online

JAKÁ JE CENA

5 500 Kč

Do 20. srpna: 4 900 Kč

CO JE V CENĚ PROGRAMU

  • 6 večerních 2, 5h setkání online, které probíhají jednou měsíčně.
  • 5 ranních 45 min. setkání online, které probíhají jednou měsíčně. 
  • 2 x měsíčně meditace v tichu (online) s ostatními.
  • 5 video kurzů, které jsou složené z videí a audionahrávek.
  • 2 offline celodenních setkání v Praze, kterých se lze zúčastnit i online.
  • Více jak 10 audionahrávek různých cvičení mindfulness.
  • Možnost soukromých konzultací v průběhu celého kurzu.
  • Vstup do členské sekce (klikni pro ukázku), kde na jednom místě najdete vše potřebné.

  • Všechna setkání online kurzu nahrávám. Lze se tak na setkání podívat i ze záznamu.

mbsr

CO SI Z PROGRAMU ODNESEŠ

AUDIONAHRÁVKY MINDFULNESS CVIČENÍ

Máš k dispozici zbrusu nová cvičení. Cvičení jsou nejen různě dlouhá, ale také se zaměřují na různá témata, například: spánek, netradiční všímavá procházka, neusilování, pomíjivost či soucit. Někdy se tak můžeš zaměřit na videa a jindy meditovat podle nahrávek, které tu jsou k dispozici.

ZÁŘÍ: EMOCE I.

Naučíš se, jak s emocemi jednodušeji pracovat, tak aby tě neovládaly. Zaměříme se na několik věcí, které využiješ i v jiných obtížných situacích: podíváme na všímavost jako takovou, přijetí situace a na to, jak mít vyrovnaný vztah k tomu, co zažíváš.

CELODENNÍ SETKÁNÍ (ŘÍJEN a PROSINEC)

Budeš tu mít dobrý čas se zastavit a věnovat se sobě a praxi mindfulness. Zároveň se tu zaměříme na postoje mindfulness (nehodnocení, nechat být atd.).

ŘÍJEN: EMOCE II. 

Volně navážeme na září. Naučíš se využívat zvídavost při náročných situacích, a to, jak u sebe v těchto situacích hledat podporu i skrze laskavost a soucit.

LISTOPAD: PŘEKÁŽKY BĚHEM MEDITACE

Zaměříme se na několik překážek, které si vytváří naše mysl (nejen) během meditace. Podíváme se na netrpělivost a pochyby  a ukážeme si, jak s nimi jednodušeji pracovat. Celé si to pak ještě propojíme s běžným životem, kde na tyto překážky také narážíme.

 

PROSINEC: MINDFULNESS BĚHEM DNE

V tomto měsíci budeme zařazovat všímavost do různých situací během dne, jako je vstávání, ranní hygiena, cesta do práce, práce, mytí nádobí, anebo procházka po okolí, atd.

LEDEN: LASKAVOST

Laskavost a srdečnost je jedním z aspektů, které vytvářejí spokojenější život. Tento měsíc budeš moc trénovat a rozvíjet tuto kvalitu. Také si ukážeme, jak nám laskavost může pomoc při sebepřijetí.