VŠÍMAVÝ
ŽIVOT
Půlroční program

Máš za sebou základy mindfulness? Absolvoval/a jsi 8týdenní, nebo měsíční kurz mindfulness? Máš někdy problém si najít čas na praxi, nebo přemýšlíš nad tím, co nového se v mindfulness naučit? Pak jsi na správné adrese a připoj se.  

Získáš větší pravidelnost, inspiraci, posuneš se dál a potkáš se s lidmi, kteří to mají podobně. 

Získáš větší pravidelnost, inspiraci, posuneš se dál a potkáš se s lidmi, kteří to mají podobně. 

VĚNUJ SE OD ÚNORA DO ČERVNA PRAVIDELNĚ MINDFULNESS

Vytvořil jsem pro tebe program, který je dlouhodobý a časově přiměřeně náročný, tak abys nemusel/a svůj den nafukovat o několik hodin a zároveň jsi se mohl/a mindfulness dlouhodobě věnovat.

Program ti pomůže se pravidelněji věnovat mindfulness, obohatí tě o nové informace a nabídne ti nová cvičení i techniky. Budeš mít vždy po čem sáhnout. Celý kurz probíhá kombinovaně online a offline.

ZJISTI VÍC O PROGRAMU

ROZVÍJEJ DÁL SVOJI VŠÍMAVOST

CO TI PROGRAM PŘINESE?

  • Dostaneš do své praxe větší pravidelnost.
  • Odneseš si nové informace, tipy a také cvičení a celkově posuneš svoji praxi. 
  • Budeš v kontaktu s podobně naladěnými lidmi.
  • Získáš širokou paletu možností toho, co můžeš každý den dělat a rozvíjet.  
  • Podporu a vedení v průběhu celého programu.
mbsr
mbsr

ZVOL SI SVOJE TEMPO A SMĚR

JAK PROGRAM PROBÍHÁ?

  • Každý měsíc se zaměříme na jedno téma. Máš k dispozici video kurz, audionahrávky, tipy a úkoly.
  • Jednou za měsíc se potkáme na společném setkání online (2, 5 hodiny). Budeme se věnovat meditaci všímavosti, diskutovat a také se zaměříme na jedno téma.
  • Dvakrát měsíčně proběhne společná ranní meditace online. V týdny, kdy se nepotkáme, se můžeš ve stanovený čas připojit s ostatními na meditaci v tichu.  
  • Během půl roku se společně potkáme dvakrát na celodenní setkání v Praze, které lze absolvovat i online.
  • Navíc máš v členské sekci k dispozici paletu různých audionahrávek mindfulness cvičení.

KDY SE POTKÁME?

15. února 2022 – 20. června 2023

DO PROGRAMU SE DÁ PŘIPOJIT I V JEHO PRŮBĚHU

Termíny všech setkání
  1. Středa 15. 2. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online
  2. Úterý 28. 2.  7:30 – 8:00. Společné ranní setkání online
  3. Středa 15. 3. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online
  4. Sobota 25. 3. 10:00 – 16:00. V Praze (Prostor 8) i online
  5. Čtvrtek 30. 3. 7:30 – 8:00. Společné ranní setkání online
  6. Středa 12. 4. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online
  7. Úterý 2. 5. 7:30 – 8:00. Společné ranní setkání online
  8. Středa 17. 5. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online
  9. Sobota 27. 5. 10:00 – 16:00. V Praze (Prostor 8) i online
  10. Úterý 30. 5. 7:30 – 8:00. Společné ranní setkání online
  11. Úterý 13. 6. 18:00 – 20:30. Společné večerní setkání online
  12. Úterý 20. 6. 7:30 – 8:00. Společné ranní setkání online

JAKÁ JE CENA

Do 10. ledna: 5 500 Kč

Původní cena: 6 000 Kč

CO JE V CENĚ PROGRAMU

  • 5 večerních 2, 5h setkání online, které probíhají jednou měsíčně.
  • 5 ranních 30 min. setkání online, které probíhají jednou měsíčně. 
  • 2 x měsíčně meditace v tichu (online) s ostatními.
  • 5 video kurzů, které jsou složené z videí a audionahrávek.
  • 2 offline celodenních setkání v Praze, kterých se lze zúčastnit i online.
  • Více jak 40 audionahrávek různých cvičení mindfulness.
  • Možnost soukromých konzultací v průběhu celého kurzu.
  • Vstup do členské sekce (klikni pro ukázku), kde na jednom místě najdete vše potřebné.

  • Všechna setkání online kurzu nahrávám. Lze se tak na setkání podívat i ze záznamu.

mbsr

CO SI Z PROGRAMU ODNESEŠ

AUDIONAHRÁVKY MINDFULNESS CVIČENÍ

Máš k dispozici zbrusu nová cvičení. Cvičení jsou nejen různě dlouhá, ale také se zaměřují na různá témata, například: spánek, netradiční všímavá procházka, neusilování, pomíjivost či soucit. Někdy se tak můžeš zaměřit na videa a jindy meditovat podle nahrávek, které tu jsou k dispozici.

ÚNOR: NECHAT BÝT A NEHODNOCENÍ

Budeme se do hloubky zabývat tím, co znamená nechat být a nehodnotit, a jak tyto postoje přenést do meditace a také do běžného života.

CELODENNÍ SETKÁNÍ (BŘEZEN A KVĚTEN)

Budeš tu mít dobrý čas se zastavit a věnovat se sobě a praxi mindfulness. Zároveň se tu zaměříme na postoje mindfulness (nehodnocení, nechat být atd.).

BŘEZEN: VŠÍMAVÉ JEDENÍ

Zaměříme se na všímavost během jedení a vše, co k tomu patří: změnu navyklých vzorců, pocit vděčnost a další věci, které podpoří to, aby sis jídlo dokázal/a více užít a zařadil jedení do svého  všímavého dne.

DUBEN: PŘEKÁŽKY BĚHEM MEDITACE

Zaměříme se na několik překážek, které si vytváří naše mysl (nejen) během meditace. Podíváme se na pochyby a averze  a ukážeme si, jak s nimi jednodušeji pracovat. Celé si to pak ještě propojíme s běžným životem, kde na tyto překážky také narážíme.

 

KVĚTEN: OTÁZKY PRO ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ

Dobře položená otázka umí proměnit to, jak situaci zažíváme. V tomto měsíci se zaměříme na využívání otázek, které ti pomohou lépe zvládat obtížné situace, jako třeba stres, nebo bolest.

ČERVEN: POMÍJIVOST

Pomíjivost je jedno z ústředních témat mindfulness. Dobré pochopení pomíjivosti ti pomůže jinak přistupovat k meditaci a také lépe zvládat obtížné situace.

ZÁROVEŇ NA TEBE ČEKAJÍ VIDEO KURZY Z PŘEDCHOZÍHO BĚHU

EMOCE I.

Naučíš se, jak s emocemi jednodušeji pracovat, tak aby tě neovládaly. Zaměříme se na několik věcí, které využiješ i v jiných obtížných situacích: podíváme na všímavost jako takovou, přijetí situace a na to, jak mít vyrovnaný vztah k tomu, co zažíváš.

EMOCE II.

Volně navážeme na září. Naučíš se využívat zvídavost při náročných situacích, a to, jak u sebe v těchto situacích hledat podporu i skrze laskavost a soucit.

PŘEKÁŽKY BĚHEM MEDITACE I.

Zaměříme se na několik překážek, které si vytváří naše mysl (nejen) během meditace. Podíváme se na netrpělivost a pochyby  a ukážeme si, jak s nimi jednodušeji pracovat. Celé si to pak ještě propojíme s běžným životem, kde na tyto překážky také narážíme.

MINDFULNESS BĚHEM DNE

V tomto měsíci budeme zařazovat všímavost do různých situací během dne, jako je vstávání, ranní hygiena, cesta do práce, práce, mytí nádobí, anebo procházka po okolí, atd.

LASKAVOST

Laskavost a srdečnost je jedním z aspektů, které vytvářejí spokojenější život. Tento měsíc budeš moc trénovat a rozvíjet tuto kvalitu. Také si ukážeme, jak nám laskavost může pomoc při sebepřijetí.