VŠÍMAVÝ
ŽIVOT

Máš za sebou základy mindfulness? Absolvoval/a jsi 8týdenní, nebo měsíční kurz mindfulness? Máš někdy problém si najít čas na praxi, nebo přemýšlíš nad tím, co nového se v mindfulness naučit? Pak jsi na správné adrese a připoj se.  

Získáš větší pravidelnost, inspiraci a posuneš se dál. 

Získáš větší pravidelnost, inspiraci a posuneš se dál. 

VĚNUJ SE PRAVIDELNĚ MINDFULNESS

Vytvořil jsem pro tebe roční video-program, který je dlouhodobý a časově přiměřeně náročný, tak abys nemusel/a svůj den nafukovat o několik hodin a zároveň jsi se mohl/a mindfulness dlouhodobě věnovat.

Program ti pomůže se pravidelněji věnovat mindfulness, obohatí tě o nové informace a nabídne ti nová cvičení i techniky. Budeš mít vždy po čem sáhnout.

ROZVÍJEJ DÁL SVOJI VŠÍMAVOST

CO TI PROGRAM PŘINESE?

  • Dostaneš do své praxe větší pravidelnost.
  • Odneseš si nové informace, tipy a také cvičení a celkově posuneš svoji praxi. 
  • ‚Získáš širokou paletu možností toho, co můžeš každý den dělat a rozvíjet.  
mbsr
mbsr

CO JE V CENĚ PROGRAMU

  • 10 týdenních video kurzů, které zahrnují video-lekce i audionahrávky, které trénují to, co je obsahem lekce
  • Celkem tedy 71 video-lekcí
  • Více jak 80 audionahrávek cvičení mindfulness.
  • Přístup ke kurzu po celý rok. Budeš mít přístup do členské sekce, kde na jednom místě najdeš vše potřebné

JAKÁ JE CENA

2 400 Kč 

1 890 Kč
Sleva platí až do
19. 6. 2024

CO SI Z PROGRAMU ODNESEŠ

AUDIONAHRÁVKY MINDFULNESS CVIČENÍ

Máš k dispozici zbrusu nová cvičení. Cvičení jsou nejen různě dlouhá, ale také se zaměřují na různá témata, například: spánek, netradiční všímavá procházka, neusilování, pomíjivost či soucit. Někdy se tak můžeš zaměřit na videa a jindy meditovat podle nahrávek, které tu jsou k dispozici.

ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH EMOCÍ I.

Naučíš se, jak s emocemi jednodušeji pracovat, tak aby tě neovládaly. Zaměříme se na několik věcí, které využiješ i v jiných obtížných situacích: podíváme na všímavost jako takovou, přijetí situace a na to, jak mít vyrovnaný vztah k tomu, co zažíváš.

ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH EMOCÍ II.

Naučíš se využívat zvídavost při náročných situacích, a to, jak u sebe v těchto situacích hledat podporu i skrze laskavost a soucit.

JAK LÉPE ZVLÁDAT POCHYBY

Zaměříme se na několik překážek, které si vytváří naše mysl (nejen) během meditace. Podíváme se na pochyby a ukážeme si, jak s nimi jednodušeji pracovat. Celé si to pak ještě propojíme s běžným životem, kde na tyto překážky také narážíme.

JAK NA OSPALOST A NETRPĚLIVOST

Zaměříme se na několik překážek, které si vytváří naše mysl (nejen) během meditace. Podíváme se na ospalost a netrpělivost  a ukážeme si, jak s nimi jednodušeji pracovat. Celé si to pak ještě propojíme s běžným životem, kde na tyto překážky také narážíme.

 OTÁZKY PRO ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ

Dobře položená otázka umí proměnit to, jak situaci zažíváme. Zaměříme se na využívání otázek, které ti pomohou lépe zvládat obtížné situace, jako třeba stres, nebo bolest.

DŮVĚRA A NEHODNOCENÍ – JAK ROZVINOUT TYTO MINDFULNESS POSTOJE

Budeme se do hloubky zabývat tím, co znamená důvěra a nehodnotit, a jak tyto postoje přenést do meditace a také do běžného života.

MINDFULNESS BĚHEM DNE

Podíváme se na to, jak zařazovat všímavost do různých situací během dne, jako je vstávání, ranní hygiena, cesta do práce, práce, mytí nádobí, anebo procházka po okolí, atd.

VŠÍMAVÉ JEDENÍ

Zaměříme se na všímavost během jedení a vše, co k tomu patří: změnu navyklých vzorců, pocit vděčnost a další věci, které podpoří to, aby sis jídlo dokázal/a více užít a zařadil jedení do svého  všímavého dne.

LASKAVOST

Laskavost a srdečnost je jedním z aspektů, které vytvářejí spokojenější život, a právě tuto kvalitu budeš moc s tímto kurzem dál rozvíjet. Také si ukážeme, jak nám laskavost může pomoc při sebepřijetí.

POMÍJIVOST

Pomíjivost je jedno z ústředních témat mindfulness. Dobré pochopení pomíjivosti ti pomůže jinak přistupovat k meditaci a také lépe zvládat obtížné situace.

CO O KURZU ŘÍKAJÍ JEHO ABSOLVENTI?

Oceňuji velké množství videí a nahrávek.

Kurz bych doporučila každému, kdo pro svou praxi potřebuje občasné setkání se stejně naladěnými druhými lidmi. Moc oceňuji velké množství videí a meditačních audionahrávek, které jsou hodně zaměřené na práci s emocemi, velmi mi pomohly v obtížných situacích získat nový pohled a odstup, naučit se s nimi lépe pracovat. Bezvadné byly i dvě celodenní meditační setkání, je to pro mě vždy takový restart, zklidnění. Michalovi za vše moc děkuji.“

Marcela B.

Získala jsem pravidelnost. 

„Kurz mi přinesl pravidelnost do praktikovaní mindfulness.“

Jana Š. 

Výborná podpora každodenní praxe.

Kurz funguje výborně jako podpora každodenní praxe, díky videím a společným setkáním rozvíjí znalosti a umožňuje sdílení zkušeností s ostatními, což je moc fajn.“

Jana D.

Tento kurz není můj poslední. 

„Kurz jsem si vybral proto, abych našel pravidelnost v tréninku mindfulness a přesně to kurz splnil. Je to několikátý kurz, co u Michala absolvuji a rozhodně ne poslední.“

Pavel H.