MINDFULNESS 2

Měsíc plný všímavosti. Posílíte svoji odolnost a získáte více spokojenosti, klidu a radosti.

Stavíme na základech mindfulness a jdeme více do hloubky. Kurz vám pomůže pochopit, jak funguje vaše mysl a jak přistupovat k obtížným situacím. Naučíte se být všímavější během dne a díky tomu všemu se více spřátelit s tím, kým doopravdy jste.  

Pokud chcete posunout mindfulness na novou úroveň, kurz je určen právě pro vás. 

CO ZÍSKÁTE  

  • Více energie, pozornosti a také spokojenosti během dne
  • Lepší zvládání obtížných emocí, stresu či úzkosti
  • Naučíte se pracovat s kritickými myšlenkami
  • Změníte automatické vidění situace
  • Posílíte svoji všímavost během pohybu
  • Zažijete tříhodinový mindfulness retreat 

Na kurzu Vás čeká

  • 28 dní, kterými provází vždy jedna video lekce denně
  • Audionahrávky mindfulness cvičení
  • Handouty ke stažení shrnující to podstatné

Cena: 900 Kč

(1 400,- Kč) sleva do 28. 6. 2021

 

Poté, co kliknete na „Přihlásit se“, budete přesměřováni na stránku, kde online kurz probíhá.

Kurz můžete také uhradit pomocí Benefit plus. Kurz naleznete pod „provozovnou“ Bemindful.cz. Po uhrazení částky vám na e-mail přijdou přihlašovací údaje ke kurzu.

KURZ V DETAILU

Kurz volně navazuje na předchozí, měsíční online kurz mindfulness. Pokud vnímáte, že máte za sebou základy mindfulness a chcete své dovednosti a znalosti posunout dále, kurz je určený pro vás.

1. týden. Krátce si zopakujeme to podstatné z mindfulness. Věnujeme se zvládání obtížných emocí a úzkosti. K tomu využíváme různá cvičení a techniky, které během týdne trénujeme.

2. týden. Rozvíjíme všímavost k pohybu, věnujeme se kritickým myšlenkám. Jdeme do hloubky jednotlivých mindfulness postojů. Zaměříme se na odpor a přijetí. Prozkoumáme usilování a jak si dovolit nebýt dokonalý/á.

3. týden. Týden začíná cvičením meditace jezera, které podporuje vnímání klidu v obtížných situacích. Naučíte se, jak změnit své automatické vnímání různých situací pomocí techniky Questioning. Rozvinete schopnost vnímat svět myslí začátečníka.

4. týden. Trénujeme pozornost na zvuky i myšlenky. Prozkoumáte, co vám energii dává a co ji naopak bere. Následují tipy, jak si energii, ale také pozornost a spokojenost udržet během dne. Zažijete speciální tříhodinový mindfulness retreat.

OCHUTNÁVKA KURZU

INFORMACE O LEKTOROVI

Michal Dvořák, CFM Qualified MBSR Teacher 

Již 12 let realizuji kurzy pro firemní i veřejný sektor. Učím to, co sám žiji, pravidelně cvičím mindfulness a využívám jej v příjemných i náročných situacích, které mi život přihrává. Mindfulness mi dodává klid, pomáhá mi zvládat stres a uklidnit hlavu. Absolvoval jsem mindfulness teacher program na UMASS Medical School (USA), pětiletý psychoterapeutický výcvik (SUR).

INFORMACE O LEKTOROVI

Michal Dvořák, CFM Qualified MBSR Teacher 

Již 12 let realizuji kurzy pro firemní i veřejný sektor. Učím to, co sám žiji, pravidelně cvičím mindfulness a využívám jej v příjemných i náročných situacích, které mi život přihrává. Mindfulness mi dodává klid, pomáhá mi zvládat stres a uklidnit hlavu. Absolvoval jsem mindfulness teacher program na UMASS Medical School (USA), pětiletý psychoterapeutický výcvik (SUR).