DIGITÁLNÍ SVOBODA  

Přestaňte bezmyšlenkovitě scrollovat, dostaňte vyrušení pod kontrolu a věnujte pozornost tomu, čemu doopravdy chcete.

Naše pozornost je naším nejhodnotnějším zdrojem. Přitom o ni každý den svádíme boj s mobilním telefonem, hrami na počítači, e-maily, zpravodajstvím, sociálními médii, Netflixem či YouTube a vytváříme si FOMO. To vše nás odvádí od toho, co je pro nás důležité. 

Pokud Vám tyto věci berou čas, chtěli byste snížit závislost na mobilu a sociálních sítích a zároveň chcete posílit svoji pozornost a soustředění, kurz je určený pro Vás.

CO ZÍSKÁTE

    • Stanete se odolnější vůči vyrušení.
    • Snížíte závislost na mobilu, sociálních sítích a internetu a naučíte se s nimi lépe pracovat.
    • Lépe se budete soustředit a jednodušeji svoji pozornost zaměříte na to, co je důležité. 

    Na kurzu Vás čeká 

    • 28 dní, kterými provází vždy jedna video lekce denně (10 minut denně, 4h a 40m celkem)
    • audionahrávky mindfulness cvičení (7 minut denně)
    • handouty ke stažení, které shrnují to podstatné z toho, co jsme probrali.

     

    Cena: 1 400 Kč

    2 000 Kč, sleva do 28. 10. 2021

     

    Poté, co kliknete na „Přihlásit se“, budete přesměřováni na stránku, kde online kurz probíhá.

    Kurz můžete také uhradit pomocí Benefit plus. Kurz naleznete pod „provozovnou“ Bemindful.cz. Po uhrazení částky vám na e-mail přijdou přihlašovací údaje ke kurzu.

    KURZ DIGITÁLNÍ SVOBODA V DETAILU

    SMĚR

    Když víte, čemu chcete věnovat pozornost (víte, co chcete), je jednodušší odolat vyrušení.

     

     

    MINDFULNESS

    Vybudujte si silnější pozornost a naučte se zvládat nepříjemné myšlenky, emoce či nudu. Protože ty stojí za tím, že odbíháte například k mob. telefonu.

    ZÁVISLOSTNÍ VZORCE

    Zmapujte si své navyklé, závislostní vzorce na technologii a naučte se s nimi pracovat tak, aby vás neovládaly.

     

    zlepšení pracovního výkonu meditace MBSR výcvik mindfulness

    KONKRÉTNÍ TIPY A TRIKY

    Pomocí konkrétních tipů a triků si nastavte zdravější vztah s mob. telefonem, e-maily, soc. médii, Neftlixem atd.

     

    SYSTÉM

    Kurz nabízí konkrétní plán a strukturu, jak představené informace, tipy a triky postupně integrovat do vašeho života.

     

     

    1. týden. Zjistíte, jak pomocí mindfulness budovat pozornost a lépe pracovat s myšlenkami. Dále se naučíte, jak vzniká závislost na mobilu, sítích a FOMO.  Získáte také konkrétní tipy, jak mít svůj mobilní telefon více pod kontrolou.

    2. týden. Seznámíte se do hloubky se závislostními vzorci a naučíte se, jak s nimi pracovat, aby vás neovládaly. Dále dostanete tipy, jak efektivněji pracovat s e-maily, online chaty, zprávami, YouTube či Netflixem tak, aby Vás méně vyrušovaly a měli jste je více pod kontrolou. Dozvíte se, jaké programy a aplikace můžete využívat, abyste snížili vyrušení a podpořili svůj digitální wellbeing. 

    3. týden. Uděláte si digitální detox, naučíte se, jak pracovat s nudou a jak zvládat nutkavou touhu (např. neustále kontrolovat svůj mobilní telefon). Druhým velkým tématem je použití již představených technik, tipů a triků v osobním a pracovním životě. K tomu Vám poslouží i koncepty hluboké a mělké práce, které si osvojíte.

    4. týden. Zaměříte se na digitální hygienu a tvorbu praktického plánu, jak konkrétně používat získané informace, tipy a triky v osobním i pracovním životě. Kromě toho se naučíte využívat všímavost při práci s technologií a také během dne. Záměrem kurzu je, abyste po jeho skončení dokázali dlouhodobě využívat to, co jste se naučili. Na to se zvláště zaměřujeme poslední týden.

    OCHUTNÁVKA KURZU

    Třídenní ochutnávka kurzu Digitální svoboda

    Každý den dostanete email s informacemi, tipy a cvičením, které budují pozornost a odolnost vůči vyrušení. Získáte tak větší představu o tom, co kurz nabízí.

    Třídenní ochutnávka kurzu Digitální svoboda

    Každý den dostanete email s informacemi, tipy a cvičením, které budují pozornost a odolnost vůči vyrušení. Získáte tak větší představu o tom, co kurz nabízí.

    UKÁZKA MINDFULNESS CVIČENÍ

    o Prostor k nadechnutí (3:28 - 5:26)

    UKÁZKA CVIČENÍ VŠÍMAVÝ PŘÍSTUP

    o Všímavý přístup k mobilnímu telefonu (00:00 1:55)

    ŘEKLI O KURZU

    „Kurz byl super, každý den jsem se dozvěděla něco nového včetně různých tipů a triků. Skvělý zážitek byl den bez digit. technologií. Určitě teď sahám po mobilu méně a s větší všímavostí.“ Pavlína K.

    „S Michalem jsem prošla již dva kurzy a oba byly nadupané po okraj. Vyhovuje mi Michalův přístup: milý, lidský, vřelý, konkrétní: baví mě ho poslouchat. Je cítit, že to, co dělá, dělá srdcem, věří tomu a žije to, což mi pomáhá jít také touto cestou. Kurz digitální svoboda mi vyhovoval tím, že byl jasný a praktický. Díky jednotlivým jasně popsaným krokům a Michalovu laskavému, ale pevnému vedení, se mi podařilo s některými svými digitálními zlozvyky o kus pohnout a za to moc děkuji.“ Petra A.

    „Kurz mi pomohl k tomu, abych svou životní mindfulness filozofii rozšířila i do další oblasti života. Také jsem si hodně uvědomila, že čím méně jsem připojená na technologiích, tím více jsem napojená na sebe a své okolí. Každopádně si myslím, že mindfulness kurz v této oblasti je dost užitečný, a to ještě o něco více v době pandemie, kdy hodně z nás je více s technologiemi než s reálnými lidmi. Díky, Michale!“ Kristýna G.

    INFORMACE O LEKTOROVI

    Michal Dvořák, CFM Qualified MBSR Teacher 

    Již 12 let realizuji kurzy pro firemní i veřejný sektor. Učím to, co sám žiji, pravidelně cvičím mindfulness a využívám jej v příjemných i náročných situacích, které mi život přihrává. Mindfulness mi dodává klid, pomáhá mi zvládat stres a uklidnit hlavu. Absolvoval jsem mindfulness teacher program na UMASS Medical School (USA), pětiletý psychoterapeutický výcvik (SUR).

    INFORMACE O LEKTOROVI

    Michal Dvořák, CFM Qualified MBSR Teacher 

    Již 12 let realizuji kurzy pro firemní i veřejný sektor. Učím to, co sám žiji, pravidelně cvičím mindfulness a využívám jej v příjemných i náročných situacích, které mi život přihrává. Mindfulness mi dodává klid, pomáhá mi zvládat stres a uklidnit hlavu. Absolvoval jsem mindfulness teacher program na UMASS Medical School (USA), pětiletý psychoterapeutický výcvik (SUR).