DIGITÁLNÍ SVOBODA  

Přestaň bezmyšlenkovitě scrollovat, dostaň vyrušení pod kontrolu a začni žít svobodnější život.

Každý den svádíme boj o naši pozornost s mobilem, e-maily, Netflixem, YouTube, sociálními sítěmi a dalšími moderními technologiemi.

Pokud ti tyto věci berou čas a chceš se je naučit lépe využívat, kurz je určený právě pro tebe. Díky kurzu se naučíš využívat mindfulness a posílíš svoji pozornost, začneš lépe využívat svůj čas a žít svobodnější život.

ZÍSKEJ VÍCE SVOBODY

CO TI KURZ PŘINESE

  • Staneš se odolnější vůči vyrušení
  • Snížíš zbytečný čas na mobilu, sociálních sítích a internetu a naučíš se s nimi efektivněji pracovat.
  • Odneseš si spoustu praktických tipů a triků, jak efektivněji pracovat s technologií.
  • Budeš se lépe soustředit a jednodušeji svoji pozornost zaměříš na to, co je podstatné.
  • Získáš díky mindfulness větší svobodu při používání moderních technologích.

ZLEPŠI SVOU POZORNOST

CO TĚ NA KURZU ČEKÁ

  • 28 dní, kterými provází vždy jedna video lekce denně (10 minut denně, 4h a 40m celkem).
  • Audionahrávky mindfulness cvičení (7 minut denně).
  • Materiály ke stažení, které shrnují to podstatné z toho, co jsme probrali.

ZJISTI O KURZU VÍCE

NAJDI ZDRAVÝ VZTAH K TECHNOLOGIÍM

1. TÝDEN: POSÍLÍŠ SVOJI POZORNOST. 

Získáš konkrétní tipy, jak mít mobil více pod kontrolou tak, aby ti nebral čas navíc. Posílíš svoji pozornost a naučíš se, jak lépe zvládat dotěrné myšlenky. Také se dozvíš, jak vznikají automatismy, jako je třeba bezmyšlenkovité sahání po mobilu a co to posiluje.

2. TÝDEN: NAUČÍŠ SE EFEKTIVNĚJI PRACOVAT S TECHNOLOGIÍ. 

Naučíš se, jak těmito automatismy  pracovat tak, aby tě neovládaly. Dostaneš tipy, jak efektivněji pracovat s e-maily, online chaty, zprávami, YouTube či Netflixem tak, aby ti braly méně času a měl/a jsi je více pod kontrolou.

3. TÝDEN: UDĚLÁŠ SI DIGITÁLNÍ DETOX A ZAČNEŠ LÉPE VYUŽÍVAT SVŮJ ČAS. 

Uděláš si digitální detox, naučíš se, jak pracovat s nudou a jak zvládnout nutkavou potřebu sahat pořád po mobilu. Zaměříme se na to,  jak efektivněji využívat svůj pracovní i osobní čas. K tomu ti poslouží i koncept hluboké a mělké práce.

4. TÝDEN: ZAČNEŠ MÍT MODERNÍ TECHNOLOGII VÍC POD KONTROLOU. 

Zaměříme se na digitální hygienu. Naučíš se využívat mindfulness, když využíváš moderní technologie. Mým záměrem je, abys po skončení kurzu dokázal/a dlouhodobě využívat to, co se tu naučíš. Na to se zvláště zaměřujeme právě tento poslední týden.

PODÍVEJ SE, JAK KURZ VYPADÁ

UKÁZKA MINDFULNESS CVIČENÍ

o Prostor k nadechnutí (3:28 - 5:26)

UKÁZKA CVIČENÍ VŠÍMAVÝ PŘÍSTUP

o Všímavý přístup k mobilnímu telefonu (00:00 1:55)

CO O KURZU ŘÍKAJÍ JEHO ABSOLVENTI? 

Určitě teď sahám po mobilu méně.

„Kurz byl super, každý den jsem se dozvěděla něco nového včetně různých tipů a triků. Skvělý zážitek byl den bez digit. technologií. Určitě teď sahám po mobilu méně a s větší všímavostí.“

Pavlína K.

Podařilo se mi pohnout s digitálními zlozvyky.

„Vyhovuje mi Michalův přístup: milý, lidský, vřelý, konkrétní: baví mě ho poslouchat. Je cítit, že to, co dělá, dělá srdcem, věří tomu a žije to, což mi pomáhá jít také touto cestou. Díky laskavému a pevnému vedení se mi podařilo pohnout se svými digitálními zlozvyky.“

Petra A.

Jsem více napojená na sebe a okolí.

„Uvědomila jsem si, že čím méně jsem připojená na technologiích, tím více jsem napojená na sebe a své okolí. Každopádně si myslím, že mindfulness kurz v této oblasti je dost užitečný. Díky, Michale!“

Kristýna G.

Využijete technologii naplno, ale nebude vám zasahovat do života.

„Jde o hezký, ucelený kurz, co má hlavu a patu. Naučíte se dívat se na digitální technologie jinýma očima, využít ji naplno a zároveň ji nenechat zasahovat do svého volného času. Kurz můžu vřele doporučit.“

Aneta M.

JAKÁ JE CENA

1400 Kč