QUATTRO ELEMENTI 

Jak podpořit svoji energii, zdraví, klid a spokojenost

Před nějakou dobou jsme se potkali s Bárou a začali jsme si povídat o tom, co nám dodává energii, vitalitu, co nás zklidňuje, pomáhá mít dobrý spánek … Ačkoliv na to jdeme každý trochu jinou cestou, postupně jsme zjistili, že mnoho z toho, co děláme, stojí na stejných principech.

Začali jsme postupně hledat propojení mezi pohybem, stravováním, spánkem a mindfulness.

Přijde nám důležité vnímat naše zdraví, spokojenost, energii v širším rámci, což nám právě rozvíjení všech těchto čtyř témat nabízí.

POHYB

Každý ví, že ke zdravému životu patří pohyb, ale málokdo tak opravdu koná. Často máme velké cíle, s pohybem máme spojenou dřinu a pot a v předsevzatém nasazení dlouho nevydržíme. Pohyb můžete do svého dne zařadit jednoduše, nenásilně a postupně zvyšovat intenzitu a frekvenci. 

STRAVOVÁNÍ

Jsme to co jíme a bohužel v poslední době platí, že spousta lidí je lepší šatit než živit. Jídlo je palivo, lék, společenská událost, pro některé ale může být stres, závislost, obsese. Co je vlastně zdravé stravovaní, jak se v dnešní informacemi přehlcené době orientovat a jak si jídlem pomoci k lepšímu já?

MINDFULNESS

Nabízí typ mentálního tréninku, který buduje větší všímavost k tělu, emocím a myšlenkám a skrze to i učí, jak lépe zvládat stres, opakující se myšlenky či nepříjemné emoce. Díky tomu máme možnost být více „nad věcí“ a mít osobní i pracovní život více ve svých rukou.  Jedná se o vědecký přístup, který je podpořen mnohými výzkumy. 

SPÁNEK

Co kvalitní spánek podporuje a co jej zabíjí. Přijde nám důležité, aby si každý objevil, co konkrétně mu zabírá a co jej naopak oslabuje. K tomu vám chceme nabídnout konkrétní tipy, které se nám osvědčily. Spánek do velké míry ovlivňuje naši vitalitu, chuť, imunitu a také rezistenci vůči stresu. 

POHYB

Každý ví, že ke zdravému životu patří pohyb, ale málokdo tak opravdu koná. Často máme velké cíle, s pohybem máme spojenou dřinu a pot a v předsevzatém nasazení dlouho nevydržíme. Pohyb můžete do svého dne zařadit jednoduše, nenásilně a postupně zvyšovat intenzitu a frekvenci.

 

STRAVOVÁNÍ

Jsme to co jíme a bohužel v poslední době platí, že spousta lidí je lepší šatit než živit. Jídlo je palivo, lék, společenská událost, pro některé ale může být stres, závislost, obsese. Co je vlastně zdravé stravovaní, jak se v dnešní informacemi přehlcené době orientovat a jak si jídlem pomoci k lepšímu já?

 

MINDFULNESS

Nabízí typ mentálního tréninku, který buduje větší všímavost k tělu, emocím a myšlenkám a skrze to i učí, jak lépe zvládat stres, opakující se myšlenky či nepříjemné emoce. Díky tomu máme možnost být více „nad věcí“ a mít osobní i pracovní život více ve svých rukou.  Jedná se o vědecký přístup, který vzniknul v 1979 na UMASS Medical School a je podpořen mnohými výzkumy. 

SPÁNEK

Co kvalitní spánek podporuje a co jej zabíjí. Přijde nám důležité, aby si každý objevil, co konkrétně mu zabírá a co jej naopak oslabuje. K tomu vám chceme nabídnout konkrétní tipy, které se nám osvědčily. Spánek do velké míry ovlivňuje naši vitalitu, chuť, imunitu a také rezistenci vůči stresu.

 

PĚTIDENNÍ, ZÁKLADNÍ, KURZ

Chceme vám nabídnout dobré základy všech čtyř témat, tak abyste:

  • si tyto základy osvojily
  • pojmenovali si co konkrétně z toho chcete rozvíjet
  • a měli od nás dostatečné vedení

Co byste o kurzu měli vědět

  • Kurz jsme vytvořili formou audio přednášek tak, abyste si jej mohli pustit venku během procházky.
  • Každý den na vás kromě nových informací čekají i různé úkoly, které vás povedou k tomu, abyste si to, o čem mluvíme, rovnou vyzkoušeli a mohli integrovat do svého života
  • A navíc jsme vypsali dva termíny, kdy se můžeme spojit online a probrat vaše zkušenosti z kurzy na přímo.

PŘIHLÁŠENÍ

Kurz stojí 120 Kč

Po vyplnění emailu, vám přijdou informace o zaplacení, po kterém vám začnou přicházet emailem zprávy, které jsme pro vás připravily. Každý den obdržíte jeden email s informace, audionahrávkou, odkazem na videa … prostě vším, co nám k danému tématu přijde důležité. 

Naším plánem je následně vytvořit měsíční kurz, který půjde více do hloubky, ale o tom později. Nyní přijměte pozvánku na pěti dnů s pohybem, mindfulness a jiným pohledem na stravování a spánek.

Přihlášení na kurz

V případě, že vám email nepřijde, zkontrolujte si, prosím, vaši emailovou SPAM schránku (nevyžádanou poštu).

BARBORA LANGER

Marketér, sportovkyně, bloggerka se zájmem o zdravou stravu, spánek a zdravý životní styl.

Sport mě provází od dětství, hrála jsem závodně tenis, poté propadla fitness a v posledních letech běhání. Díky životě v zahraničí (Itálie, Holandsko, nyní Německo) sbírám informace, trendy, zkušenosti, zajímavosti z oblastí zdravého životního stylu a snažím se je šířit dál. Píšu o tom na blogu mluvím v Podcastu, sdílím při společných bězích a procházkách s kávou. Nyní studuji klinickou Naturopatii, zajímám se biohacking a well-tech oblast.

MICHAL DVOŘÁK

CFM Qualified MBSR Teacher 

Již 12 let realizuji kurzy pro firemní i veřejný sektor. Učím to, co sám žiji, pravidelně cvičím mindfulness a využívám jej v příjemných i náročných situacích, které mi život přihrává. Mindfulness mi dodává klid, pomáhá mi zvládat stres a uklidnit hlavu. Absolvoval jsem mindfulness teacher program na UMASS Medical School (USA), pětiletý psychoterapeutický výcvik (SUR).

MICHAL DVOŘÁK

CFM Qualified MBSR Teacher 

Již 12 let realizuji kurzy pro firemní i veřejný sektor. Učím to, co sám žiji, pravidelně cvičím mindfulness a využívám jej v příjemných i náročných situacích, které mi život přihrává. Mindfulness mi dodává klid, pomáhá mi zvládat stres a uklidnit hlavu. Absolvoval jsem mindfulness teacher program na UMASS Medical School (USA), pětiletý psychoterapeutický výcvik (SUR).